شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

شهریور ۹۷

1397/7/1 22:54
نویسنده : ماه مهربان
276 بازدید
اشتراک گذاری
به لطف خدای بزرگ شهراد من داره برای ورود به پیش دبستانی آماده میشه

اواخر شهریور ماه شهراد جانم  کم کم وارد محیط مدرسه شد و به لطف تدابیر خوبی که کادر مدرسه برای بچه ها اندیشیده بودن با معلم و دوستای کوچولوش ارتباط خوبی برقرار کرد تا انشالله دوم مهرماه با آشنایی قبلی که از محیط مدرسه دارن بیشتر بهشون خوش بگذره

و بازهم سپاس بی انتها از پرورگار بی همتا که ذره ذره و قدم به قدم رشد و شکوفایی دردانه جانم رو میببنم و لذت میبرم و از همراهی کردنش هزاران هزار بار ذوق میکنم و خوشنودم و از صمیم قلبم برای همه بچه های با استعداد و خوش ذوق سرزمینم آرزوی آرامش و امنیت و موفقیت میکنم...



بازی حرکتی و شاد خلاقانه شهراد در کنار دوستای کوچولوش







حیاط مدرسه











۲۱ شهریور ماه جشن مدرسه







و این هم‌ محیط کلاس پیش دبستانی Aمدرسه سیمای فرهنگ و خانوم عظیمی خیییلی مهربون











حالا دیگه شهراد حسابی آمادس تا روز دوم مهر ماه رسما وارد پیش دبستانی بشه و حسابی کسب مهارت کنه


زیبای مو قشنگ من

شهراد و دختر دایی جان پسر عموی کوچولو و ناز نازی

شب عاشورا




و چندتا از نقاشیهای خوشگل شهرادمخونه...


مرد آهنیباب اسفنجی


مرد عنکبوتی


موبایلدندان


بزکوهی

مرد چنگال بلند

هاپویی که روی دوپا راه میره(نقل از هنرمند جان)

هنرمند کوچولوی من

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانمامان
1 مهر 97 0:03
موفق باشی.عزاداریهاتونم قبول