شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

تابستان ۱۴۰۰

1400/9/2 19:11
نویسنده : ماه مهربان
439 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندگار جان

دانای بی همتا

مهربان بی نیاز

که هر چه شکرگزار و شکرگزار باشم‌به درگاه پر از لطف و مهربانیش باز هم کم است

خدای خوبم برای تک تک این لحظات ناب زندگی که در هر لحظه ی آن با عشق نفس کشیدم و درکنا  همسر ،پسر و خانواده نارنینم با عشق خاطرات شیرین را ثبت و ضبط کردم از تو سپاسگزارم

تک تک سلولهای بدنم در سلامتی کامل به سر میبرد و من

عشق

سلامتی

آگاهی

نعمت و ثروت و فراوانی

و حال خوب را 

برای زندگیم انتخاب میکنم و به سوی زندگیم فرا میخوانم

معبودم برای همه زندگیم از تو سپاسگزارم

تابستان شاد شهرادم همراه با رامان عزیزم ،شیرین عسل ترین هم بازی شهراد

یه روز دل انگیز در هوای عالی پارک جمشیدیه و در مسیر رودخانه به همراه خاله جون مهربون

شهرادم‌ در سی و ششمین تولد مامانی

ایران مال گردی

پیاده روی عاااالی همراه بابا مهدی جان در پارک چیتگر زیبا

شهراد و دوست عزیزش آرزم جانم که رفیق و همراه همیشگی هم هستن

تولد باباجون

سفر به چادگان

هر چقدر از خووبی این سفر و خاطره انگیز بودنش بگم کم گفتم

بسیااار بسااار سفر عالی رو تجربه کردیم در کنار حانی عزیزم و خانواده نازنینم که تا همیشه لحظات شیرین این سفر دررذهن ما حک شد 

خداروشکر برای این سفر و همه سفر های بینظیری که در کنار شهراد نازنینم تجربه کردبم و خوش گذروندیم

و یه سفر عاااالی دیگه و بازهم یه خاطره شیرین دیگه در نوشهر 

شرح این لذتها برای من سخت و دشواره و واقعا با گفتن کلمات نمیتونم حق مطلب رو ادا کنم فقط و فقط خداروشکر میکنم برای این فرصت های ناب و براین این لحظات بی تکرار و خاطره هایط که ساخته شد 

در کنار شهراد عزیزم و بابا مهدی جان و خانواده نازنینم که همیشه قدر دان حضورشون هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)