شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

آذر ۱۳۹۷

1397/10/1 19:12
نویسنده : ماه مهربان
232 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خالق بی همتا

خدای خوبم قبل از هر چیزی شکر گذاری خودم رو به درگاهت ابراز میکنم

که هر چه یاد تو در آن نیست مبهم و پوچ است

چگونه یاد تو نباشم در حالی که وجودم را در نعمت و رحمت و برکت و عشق و شادی و سلامتی و ثروت و هزاران هزار نعمت دیگر غرق کردی.

پروردگار بی همتا شاکر و سپاسگذارم..‌.

آذر ماه هم برای ما سرشار از اتفاقات خوشایند و شیرین بود که من بهترینهاشو اینجا برای شهرادم به رسم یادگاری ثبت میکنم

امیدوارم در آینده شیرین پسرم از مرورشون لذت ببره

یکی از فواید رفتن به پیش دبستانی پیدا کردن دوستای خییییلی خوب برای هر دو ما هست.

که آقا آرزم و خانواده نازنینش یکی از اونها هستن که ما رو به جشن تولدشون دعوت کردن

که البته به شهراد جان در کنار دوستای کوچولوش خیییلی خیییلی خوش گذشت






یه اتفاق خیییلی شیرین دیگه این بود که شهراد جانم دومین و آخرین کنسرت دوره ارف پیشرفته رو در کنار دوستای کلاس ارفش تجربه کرد
و خداروشکر به بهترین شکل ممکن کنسرت بلز و فلوت رو اجرا کردن و یه بار دیگه خستگی از تن همه ما به در شد
و خاطره شیرینش تا همیشه از ذهن من پاک نخواهد شد.
وقتی روی صحنه با دستای کوچیک و پر توانت بلز و فلوت مینواختی من با همه وجوووووودم  گوش و چشم شد و از تک تک ثانیه های این برنامه لذت بردم و از عمق جااانم آرزو کردم در هر انتخابی که پیش رو داری ، مسیر عشق و آرامش و لذت باشه برای تو و برای همه دوستای کوچولوت...

❤شگفت انگیز ترین اتفاق زندگی من ،دوستت دارم❤














جشن یلدای امسال خیییلی متفاوت تر از سالهای دیگه برای شهرادم برگذار شد
چرا که امسال من با همکاری چندتا از دوستای جدیدم چیدمان  یه میز یلدای خوشگل رو توی محیط پیش دبستانی برای گل پسرامون تدارک دیدیم تا این تجربه اول رو توی این‌ محیط براشون ثبت کنیم .
جشن یلدا هم که مفصلا برگذار شد و محیط شاد و پر انرژی برای بچه ها فراهم شد تا خاطره شیرین و به یاد موندنی توی ذهن همه ما ثبت و ًضبط بشه














و درنهایت یلدای خونه سبزمون که در کنار بهترینهای زندگیمون سپری شد





و این هم تصویر اولین باری که شهراد اسم خودشو خیییلی بانمک روی تخته وایت برد نوشت😊و چندتا عکس یادگاری دیگه از مدرسه و کاردستی و دوستای نازنینش...





یه نقاشی بامزه که خییلی دلم خواست ثبت بشه
(لک لک و ماهیایی که قراره خورده بشن)
خمیر بازی جااااان و گاوی که آقا شهراد جان برای مزرعه  ساخته
ایروزا شهراد جان خیلی خیییلی با خمیر بازی سرگرم میشه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)