شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

5 ماهگی و رویش اولین مروارید...

1392/6/2 13:43
نویسنده : ماه مهربان
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

  

5ماهگی فرشته کوچولو

باز کن پنجره را و به مهتاب بگو: صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست،خواب گل مهتابی است        

ای نهایت در تو    ابدیت در تو      ای همیشه با من    تا همیشه بودن                                                      

باز کن چشمت را تا که گل باز شودقصه ی زندگی آغاز شود 

              تا که از پنجره چشمانت  عشق آغاز شود    تا دلم باز شود                        

سردِ سرد است اینجا   باز کن پنجره را     باز  کن چشمت را     گرم کن جان مرا                                                              

شهراد،5 ماهه شدی عزیزم، تو میخندی وبا خندیدنت مثل انفجار یه بمب انرژی پخش میکنی برای من و بابا و برای همه عزیزایی که در کنارشون زندگی میکنیم. خدا این خنده زیبارو به توهدیه داده فرشته آسمونی من.توی این ماه به راحتی میتونی غلت بخوری و بچرخی خیلی هم دست و پا میزنی و فعالیتت زیادد شده خیــــــــــــلی از خداوند ممنونم که فرشته کوچولوی من سالم وسلامته و میتونه این جوری جنب و جوش کنه.

از خداوند سپاسگزارم به خاطر این خانواده سه نفره که قلب اون بابای مهربونه و ازش میخوام شما دوتا عزیزای دلمو در پناه خودش حفظ کنه.

در کنارتون خوشــــــــــــــــــــــبختم 

 

مژده ،مژده شهرادم دندون درآورده: 

روز یکشنبه 92.05.20 فهمیدم که شاه پسرم داره دندون درمیاره و اون همه بیقراری بی دلیل نبوده هر چند که من و بابا منتظرش بودیم.خیلی از دیدن دندون کوچولوت خوشحال شدم البته از این به بعد باید به فکر بهداشت مرواریدات باشم تا همین جوری تمیز و خوشگل بمونه. عزیزم دراومدن اولین دندونت مبارکت باشه امیدوارم بقیه مرواریدات هم به سلامت در بیاد و اذیت نشی.بعد از دیدن دندونت به همه زنگ زدم و این خبرو به همه گفتم.مامان جون هم زحمت کشید و آش دندونی برات پخت. 



پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sahar
14 مرداد 92 15:00
5 ماهگی گل پسرت مبارک محبوبه جون.

چقدر ناز شده قند عسلتون.

ماشااله دوست داشتنی تر از همیشه شده. خدا براتون نگهش داره. سایتون بالا سرش باشه.

از طرف من یه ماچ محکمش کن.

خیلی نفس شده.