شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

شهراد 7 ماهه شد...

1392/7/18 12:27
نویسنده : ماه مهربان
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بیا گنـــــــــــــــــــــــــاه کنیم آنجا که خدا نباشد...

 با همه چیز درآمیز، و با هیچ چیز آمیخته مشو! که در انزوا پاک ماندن، نه دشوار است، و نه با ارزش!

انسان یعنی چه؟ انسان موجودی است که آگاهی دارد (به خود و جهان)، و می‌آفریند (خود را و جهان را)، و تعصب می‌ورزد، و می‌پرستد، و انتظار می‌کشد، و همیشه جویای مطلق است، جویای مطلق. این خیلی معنی دارد. رفاه، خوشبختی، موفقیت‌های روزمره زندگی و خیلی چیزهای دیگر به آن صدمه می‌زند. اگر این صفات را جزء ذات آدمی بدانیم، چه وحشتناک است که می‌بینیم در این زندگی مصرفی و این تمدن رقابت و حرص و برخورداری، همه دارد پایمال می‌شود. انسان در زیر بار سنگین موفقیت‌هایش دارد مسخ می‌شود. علم امروز انسان را دارد به یک حیوان قدرت‌مند بدل می‌کند.

تو، هر چه می‌خواهی باشی، باش، اما… آدم باش…”

برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد

 

هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد

 

ماهگیت مبارک عزیــــــــــــــــزم.

پسر نازنیم چندتا از عکسای هفت ماهگی شما رو گذاشتم و چندتا از جملات دکتر شریعتی رو که دوستشون داشتم رو برات نوشتم .امیدوارم در اینده از خوندنشون لذت ببری.

تو عکس معلومه که انعطاف پذیری بدنت بالاست چون به راحتی پاهاتو میخوری شیرینم.توی این ماه غذا خوردنت خیلی خوب شده شکر خدا ،هنوز سینه خیز میری اونم با سرعت بالا ،تو روروک میشنی،روی زمین هم میتونی بشینی ولی با کمک ،وقتی مامان و بابا لباس بیرون میپوشیم شما هی میگی دد،دد خیلی هم ددری هستی چون وقتی میبریمت پارک خیلی آرومی و برای خودت آواز میخونی و دیگه اینکه داری چند تا دندون جدید در میاری عزیز دلم .

من و بابا خیـــــــــــــــــــلی دوستت داریم و مثل همیشه بهترین هارو برات آرزو میکنیم وهمه سعی و تلاشمون اینه که از این هدیه الهی به خوبی مراقبت کنیم.

روز به روز داری شیرین تر و عسل تر میشی،از چشم بد دور باشی انشاالله. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)