شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

10 و 11 ماهگی قند عسل

1392/11/15 13:32
نویسنده : ماه مهربان
359 بازدید
اشتراک گذاری

  آقا شهراد رفته آتلیه عکس انداخته البته اینجا اواخر 8 ماهگیشه،ماشاالله چقدر قند عسلم جذاب و خوش تیپه

علاقه آقا شهراد به بازی با وسایل آشپزخونه...

آخه موش موشک من تو تو سبد چی کار میکنی...

یه روز جمعه رفتیم وموزه کاخ گلستان که خیــــــــــــــــلی هم به من و بابا مهدی در جوار شما خوش گذشت

پسر من لباس پوشیده بره مهمونی...

شکر خدای مهربون که شیرین پسر من اینقدر خوشگل میخنده،همیشه لبت خندون باشه عزیزم

نمیدونم چه جوری بگم دوستت دارم پسر خوش قد و بالای من

اینجا آقا شهراد جیگر طلا از حمام تشریف آوردن دارن آفتاب میگیرن

 

شرح پیشرفت های آقا شهراد:

گل پسر من توی 10 ماهگی سینه خیز رفتنش تبدیل شد به چهار دست و پا رفتن و این که همین جوری که تو عکس معلومه از لبه وسایل خونه میگیره و میتونه بایسته.

باید بگم که خیلی کنجکاو شدی تقریبا با همه چی کار داری کار من خیلی زیاد شده از یه طرف باید مواظبت باشم تا با کنجکاوی کار دست خودت ندی و از یه طرف هم باید سعی کنم جلوی کاراتو نگیرم چون تو سنی هستی که داری محیط اطراف رو میشناسی و باید فوزولی کنی من به خاطر این که یه پسر باهوش دارم از خداوند ممنونم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

shayanjooni
29 بهمن 92 12:32
happy birthday
طراح نو
3 اسفند 92 21:27
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید