شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

شهراد نیم ساله

1392/8/11 13:44
نویسنده : ماه مهربان
574 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگی مبارک02200000

امروز شنبه 2 شهریور 92 روزیه که پسر شیرین عسل من سه روز از واکسن 6 ماهگیش گذشته .

امروز روزیه که برای اولین بار غذا خوردن رو تجربه میکنی چون دیگه شش ماهه شدی و باید علاوه بر شیر مامان غذا هم بخوری اولین غذات مثل همه بچه های دیگه فرنیه اونم تو وعده صبحانه امیدوارم گوارای وجودت باشه از خدای بزرگ میخوام همیشه پسرم سالم باشه تا بتونه از این همه نعمت و برکت که سر سفره ما اومده بخوره و بنوشه و لذت ببره.

32

اینم یه عکس از اولین غذای شیرین ترین پسر دنیا

از همین اول کاری دوست داری مستقل غذا بخوری 

اولش مزه غذا برات ناآشنا بود ولی خداروشکر غذارو دوست داشتی 

عزیزم دست پخت مامان چه طوره؟

دندون درآوردن و غذا خوردن عشق کوچولوی من تقریبا نزدیک به هم اتفاق افتاد که هر دوش خیلی مهم هستن عزیـــــــــــــزم امیدوارم با دندونای از مروارید قشنگ ترت غذاهای خوشمزه و مقوی بخوری و تنت سالم سالم باشه

107

داری قد میکشی پا میگیری جلوی چشام

تو نباشی دیگه از زندگی هیچی نمیخوام

یکی یکدونه من تموم هست و نیستمی

پسرم گل پسرم دوردونه ای تاج سرم

واسه خوشبختی تو از همه دنیا میگذرم

راستی عزیز دل من توی شش ماهگی برای اولین بار سفر رفتن رو تجربه کرد.

برای عروسی دختر دایی بابا  رفتیم کرمانشاه که خیلی تو سفر پسر خوب و آرومی بودی و به هممون واقعا خیلی خوش گذشت.

 

 

 توگفتی بــــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــا: 

 آره عزیزم اینقدر باهات تمرین کردم که بالاخره گفتی بابا.اگه بدونی بابای مهربونت با شنیدن این کلمه چقدر برات ذوق میکنه...

فقط میتونم بگم خداروشکر به خاطر داشتن تو و این که بـــــــــــابـــــــــــــای به این گلی داری.

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

مروارید های شهراد:

شهرادعزیزم امروز(4 شهریور92 )باهات بازی کردم و خندوندمت تا تونستم از دندونای خوشگلت عکس بندازم .تو عکس کاملا مشخصه که یکی از مرواریدات کوچولو تره و یکیش کامل دراومده خدا روشکر به خاطر این پسر سالم و خوش رویی که به ماداده.خودم که خیلی خوشحالم که همچین عکسی ازت انداختم امیدوارم درآینده شما هم از دیدنش لذت ببری.

 

 

نگاهت که می کنم

چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند

با تـــو که می خـندم

قفل های این روزها باز می شوند

در تـــو كه می میرم

جاودانگی ، ترانه ی مرغان خوشخوان روزگارم می شود

چه خوش اتفاقی ست

بــا تـــو بــودن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)