شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

جشن یک سالگی پسر جوانمردم

1392/12/7 0:30
نویسنده : ماه مهربان
427 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم   
يك بهار، يك تابستان ، يك پاييز و يك زمستان را ديدي از اين پس همه چيز جهان تكراريست جز مهربانی
 
والا مقام باشی انشاالله... 
 
چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی 
 
    
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم
 
تصویر زیبای صورت تو فرشته کوچولوی من روی کیک تولدت
 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست 

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد 

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم 

تولدت مبارک




 
 شهراد نازنینم یک ساله شدی...
ما شبی که خدای بزرگ شما رو به ما هدیه داد رو جشن گرفتیم خیلی خدارو شکر جشن خوب و با شکوهی بود به همه خیـــــــــــــــــــلی خوش گذشت مخصوصا به من و بابا مهدی که در کنار گل پسرمون و خانوادمون به بهونه تولد شما جمع شده بودیم و خوش بودیم
خدارو هزاران بار شکر به خاطر وجود فرشته کوجولو
 
 

 
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)