شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

نوروز 1393

1393/1/24 1:24
نویسنده : ماه مهربان
444 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

شهراد نازنینم،هدیه آسمونی من این دومین سالیه که شما در کنار سفره هفت سین ما هستی از خدای بزرگ میخوام که این چشم و چراغ زندگی ما همیشه شاد سالم و موفق باشه الهی آمین ...

من و بابا از خدای خوب و مهربون بهترین عیدی عمرمون رو گرفتیم اون هم وجود پاک و معصوم گل پسرمونه 

تو بهاری؟

نه بهاران از توست

تو گل سرخ منی
تو گل یاسمنی
تو چنان شبنم پاک سحری ؟
نه

از آن پاکتری


تو بهاری ؟
نه 
بهاران از توست
از تو می گیرد وام 
هر بهار اینهمه زیبایی را 
 هوس باغ و بهارانم نیست 
ای بهین باغ و بهارانم تو!

تو توانایی بخشش داری
دستهای تو توانایی آن را دارد 
که مرا
زندگانی بخشد 
چشمهای تو به من می بخشد 
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی
دفتر عمر مرا 

من به هنگام شکوفایی گلها در دشت 
باز برمی گردم 
و صدا می زنم :
” ای 
باز کن پنجره را 
باز کن پنجره را 
در بگشا
که بهاران آمد 
که شکفته گل سرخ 
به گلستان آمد 
باز کن پنجره را 
که پرستو می شوید در چشمه ی نور 
که قناری می خواند 
می خواند آواز سرور 
 که : بهاران آمد 
که شکفته گل سرخ به گلستان آمد “

.

.

قربون اون چشمای خوشگلت که اینجوری نگاه میکنی آخه تو کشو جیکار میکنی عسلک

 

جیگر من عاشق بازی با وسایل آشپز خونه ست

اینجا هم که رفته تو جعبه کفش نشسته

خدا جون ممنون که شهراد رو به ما دادی 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)