شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

گذری در 22 ماهگی شهرادم

1393/10/24 1:43
نویسنده : ماه مهربان
441 بازدید
اشتراک گذاری

مشهدی شهراد خان:

آقا شهراد ما برای زیارت امام رضا به شهر مقدس مشهد سفر کرد

زیارت قبول پسرم...

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

این اولین سفر زیارتی گل پسرم بودhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

اینجا همون طور که پیداست تو لپ شهراد جونم یه شکلاته که اونو یکی از خدام بهش داد

این بهونه ای شد تا هر وقت وارد حرم میشدیم شهراد جان با صدای بلند میگفت:آقا شکلات بده...

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

و از اونجایی که قند عسل ما همیشه و همه جا آماده برای کنجکاوی کردنه توی حرم هم

وسیله بازی خودشو پیدا کرد و بازی جدیدشم اختراع کرد و یه دل سیر بازی کرد من هم که

طبق معمول علاوه بر این که تماشاچی بودم و حواسم به این بوده عزیز دلم به خودش آسیب

نزنه این لحظه رو ثبت کردم

 سفر خوش و خاطره انگیزی بود 

خداروشکر که به ما این فرصت رو داد تا بتونیم به این سفر بریم و امام رضا رو زیارت کنیم و از

بابا مهدی عزیز ممنونم که این موقعیت رو فراهم کرد تا چند روزی بیشتر درکنار هم باشیم

همیشه از در کنار شما بودن لذت میبرم 

دوستتون دارم خیلی زیاد...

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

حالا میپردازیم به باقی ماجرا:

یه چند روزیه که شهراد جان من با کلاه بیشتر احساس خوشتیپی میکنه و هر مدل کلاهی

رو روی سر خودش امتحان میکنه ،خلاصه بگم این تیپی حال میکنه 

برای مثال این دو نمونه از اوناست

که البته از حق نگذریم هزار ماشاشالله خیلی هم کلاها بهش میادhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها 

در اینجا به سه تا از کارای حیرت انگیز عشقم اشاره میکنم:

1.قایم شدن تو کمد 

2.خوابیدن روی کانتر آشپزخونهunhappy smiley emoticon

3.نماز خوندن دقیقا مثل بابا

 خودت شیرینی قند عسلم همه کاراتم شیرینه درست عین خودت

هزاران بار دوستت دارم شیرین من...http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

این عکس بالایی هیچ ربطی به اون کارای حیرت انگیز نداره حاضر شده بودیم بریم مهمونی

دیدم عشقم خیلی خوش تیپه ازش عکس انداختم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

یه عکس خوش تیپی دیگه

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

این هم دوتا عکس از وقتی که شهراد نازنیم عین فرشته های زیبادر خواب نازه

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

با یه دنیا آرزوهای خوب و شاد برای شهراد نازنینم مینویسم تا در آینده نزدبک با دیدن این

خاطرات رنگی و قشنگ بدونی که برای من و بابا خیلی مهمی و باارزش و من از ثبت این

همه قشنگی راضیم از این که خاطرات کودکی عزیز دلم رو اونجوری که باید و شاید به تصویر

میکشم تا موندگار باشه و هم شادم و خوشحال از این همه لطف و مهربونی پروردگار م که

مرا لایق مادر شدن دانست و شهراد نازنینم رو به ما هدیه داد

خدایا بارها و بارها سپاسگذارم.

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

حالا دوست دارم اینجا یه سرفصل بازشه تا توش بگم این روزا شهراد عزیز من از انجام چه کارایی لذت میبره و دوست داره که اونارو تکرار کنه

کارهای جالب انگیز از نگاه شهراد جان:

عزیر دل من خوراکی هاشو هی تو ظرفای مختلف جابه جا میکنه و واقعا با این کار سرگرم میشه و لذت میبره از این کار گویی براش یه نوع موفقیته البته بگذریم که بعضی وقتا خوراکیا رو روی زمین خالی میکنه

با لیوان آب هم همین کارو انجام میده

البته منم سعی میکنم تا جایی که خرابی به بار نیاره آزادش بزارم تا به کشفیاتش برسه.

واااااااااای عشق من یه کار خطرناک یاد گرفته،اونم این که سطل آشغالو میزاره زیر پاش و تو ارتفاعات یه فعالیت هایی انجام میده مثل روشن خاموش کردن چراغ هایا پر کردن لیوان آب از آبسرد کن یخچال.

 

گفتنی ست که نفس مامان دیگه حتی خودش به صورت مستقل از پله های خونه بالا و پایین میره که قبل تر از این هم به صورت مستقل از پله های سرسره بالا و پایین میرفت .

فقط وظیفه من سنگین تر میشه که باید خیلی مراقب سلامتی جانکم باشم.

 البته از نظر من همه اینا کسب مهارته و کوچولوی من داره چیزای تازه یاد میگیره

علاوه بر شیطنت ایشون یه سری فعالیت های علمی هم انجام میدن :

شهراد نازنین من واقعا از این که کتاب براش میخونم لذت میبره و چیزایی که براش میخونم رو با من تکرار میکنه.

عزیز دلم از این بابت واقعا خوشحالم...

یکی دیگه از سرگرمی های علمی شیرین عسل من آموزش دیدن فلش کارت هاست از این که اسم اشیا یا حیوانات یا اجزای بدن رو یاد میگیره لذت میبره و با اونها سرگرمه و در طول روز چندین بار اونهارو تکرار میکنه و از من میخواد که کارت هاشو بهش نشون بدم.

 

 

 

فالله خیرالحافظا و هو الرحم و الراحمین.... 

و باز هم مثل همیشه باید بگم دلبند زیبای من بی نهایت دوستت دارم ،و بی نهایت بار از خداوند برایت تندرستی،سربلندی و عزت خواستارم

 اینجا شهراد جان داره به قول خودش کامیون درست میکنه

اینم چند تا عکس خوشگل از گلم تو پارک نزدیک خونه 

 

 

 

با عشق فراوان:

مامان نوشت... 💚💛💙

  

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

★ نیکتا ★
24 دی 93 17:13
سلام مامان مهربون . وبتون خیلی عالیه نی نی گلتون رو ببوسید راستی اگر با تبادل لینک موافقید خبر بدید ممنون .
ماه مهربان
پاسخ
ممنونم از این که در مورد وب اظهار لطف کردید
مامان مبینا
30 دی 93 15:28
سلااااااااااام وستم شهراد جون چقد نانازیه خدا نگه دارش باشه من از وبت خوشم اومد بیشتر پیشت میام اگه بهم سر بزنی خوشحال میشم
ماه مهربان
پاسخ
ممنون خوشحال میشم ،چشم حتما وب کوچولوی نازتونو میبینم با کمال میل
مامان و بابای ثنا
29 بهمن 93 9:01
تولدت مبارک ممنونم عزیزم خیلی خوشحالم کردی