شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

20 و 21 ماهگی دردانه من...

1393/9/8 14:35
نویسنده : ماه مهربان
269 بازدید
اشتراک گذاری

شهراد نازنینم حالا دیگه به راحتی کلمات بیشتری رو نسبت ماه های پیش میگی از این بابت واقعا خداروشکر میکنم که به گل پسر من قدرت تکلم داده .

البته عسل من جمله های دو کلمه ای هم میگه مثل:بابا بیا،نی نی رفت،بریم تاب بازی،مامان پاشو،قاشق بده و خیلی از چیزای دیگه 

خدایا ممنونم به خاطر این همه نعمت...

خیلی پسر ددری هستی و خیلی دوست داری تو محیط بیرون از خونه راه بری و بازی کنی من وبابا همه سعی مونو میکنیم تا از این نظر هم شما از ما کاملا راضی باشی 

اینجا دریاچه چیتگره و تو یه روز آفتابی پاییزی فصل آبان شما رو آوردیم تا حسابی بازی کنی و هوای تازه بخوری و شاد باشی تا ما هم از شادی شما لذت ببریم

خدایا ممنونم که ما رو شایسته دونستی تا پدر و مادر باشیم و این عشق رو تجربه کنیم ...

 

خداوندا از تو یاری میخواهم تا همان گونه که مرا سزاوار مادر شدن دانستی و فرشته نازنینت را زمینی کردی،همان گونه یاریم کنی تا هم در محضر تو سربلند باشم و هم در محضر خلقت که این فرشته نازنیم خدا جو باشد، جز برای رضای تو قدمی بر ندارد،در همه حال با قلب پاک زندگی کند و بداند که در مسیر پر پیچ و خم زندگی همواره دست نیرو مند و مهربانی هست که جز او هیج کس یاری رسان نیست 

پسرم تو جلوه عشق خدایی چه زیبا و نازنین

دوستت دارم

 تو چه زود 20 ماهه شدی،20 ماه گذشت؟؟؟ که تو فرشته خانه ما شدی!!!به زمان میگویم آرام بگذر آرام آرام تر تا من با جان و دل غرق در قد کشیدن فرزندم شوم 

اما میگذرد با سرعت هم ...

میرود تا مارا ببرد،تا 20 ساله شدنت راهی نیست به اندازه فاصله پلک هایم

با عشق برایت مینویسم برایمان مهمی و با ارزش و دوست داشتنی 

سربلند باش و با عزت .

 بازی کن ...

زندگی سرتا سر بازیست 

تو برنده باش ولی نه به هر قیمتی

گاهی بباز اگر باختنت زندگی میبخشد و امید 

که این بردن است نه باختن

از زمین بازی خارج نشو ،قوانین بازی را زیر پا نگذار 

هوش سرشار الهی تو را در مسیر درست هدایت میکند

اگر خطا کنی، خطا میبینی 

همیشه در حرکت باش 

بازی کن کودکم، تا یاد بگیری 

زندگی سر تا سر بازیست 

 عزیز دل دوستت دارم

 

 تو مثل آب زلال و پاکی خوب من...

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حانیه
19 دی 93 19:48
دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه دوست دار تو