شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

19 ماهگی

1393/7/2 15:15
نویسنده : ماه مهربان
365 بازدید
اشتراک گذاری

   عزیز دل مامان و بابا توی 18 و 19 ماهگی خیلی از کلمات و اسم ها رو میگه ،خدای بزرگ و مهربون رو شکر میکنم برای اینکه از این لحاظ هم شهرادم خیلی باهوش و بادقت هست و کلمات و بادقت گوش میده  اونها رو میگه و تکرار میکنه.

شهراد نازنینم تقریبا اسم هر چیزی رو که برات تکرار میکنیم شما هم سعی میکنی که اونو بگی مثل پارک،تاب بازی،به به،آبه،اسم عموها و اسم خاله جون،دایی،عمو،دد،قاشق،کفش ،عینک ،کلاه و  البته خیلی از چیزای دیگه ...

خلاصه سعی میکنی هر چیری که میخوای به خوبی مارو متوجه منظورت  میکنی عزیز دلم خیلی خیلی شیرین و بانمک کلمه ها و اسم ها رومیگی و واقعا همه رو بیش از پیش عاشق خودت کردی...

 عاشق تاب بازی و سرسره بازی هستی ماهم سعی میکنیم هر روز شمارو ببریم پارک تا بازی کنی .

 

 

 

 

و این هم چند تا عکس از سفری که به نوشهر داشتیم که مثل همیشه سفر خیلی خیلی خوبی بود و شما کلــــــــی کنار دریا شن بازی کردی 

خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو

زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام
فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که

نمی سپره دست همه

البته از بازی با تاب و سرسره هم که اصلا خسته نمیشدی خلاصه توی این چند روز همش مشغول بازی تو فضای خوب و هوای خوب بودی و همه ما شمارو همراهی میکردیم و کلی از بازی با شما لذت میبردیم

شهراد و حانیه جونم ...

تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

 

دوست داشتی با چوب شن بازی کنی عشقم

 

 

 

 

و بعد از این همه بازی حسابی گرسنه میشدی و خوووب غذا میخوردی 

نــــــــوش جان عزیزکم

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که
نمی سپره دست همه

تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sahar
24 آذر 93 12:57
چه پسر نازی شدی شهراد جونی