شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

زمستان و بهمن ماه و تولد...

1395/11/30 13:53
نویسنده : ماه مهربان
218 بازدید
اشتراک گذاری

 

داشتنت شیرین ترین و لذیذ ترین مزه هایی که تو عمرم چشیدم و شنیدن صدای ناز و قشنگت بهترین و خوش آهنگ ترین صداهایی که تو عمرم شنیدم مخصوصا وقتی با لحن کودکانت برام شعر میخونی و یا حتی دوستت دارم هایت را تکرار میکنی....

از کدوم زیبایی ها برات بگم !!!؟؟؟؟از وقتی صدای خندیدنت که از شادی کردن و بازی کردنه همه فضای خونه رو پر میکنه، یا از لمس کردن و نوازش کردن و بوسیدن صورت ناز و شیرینت؟؟؟

خلاصه سرتاپا همه وجودت پر از شور و شوق و هیجان و عششششقه که گرمی زندگی رو برای ما گرم تر و پر حرارت تر و پر انرژی تر کرده

خداروشکر به خاطر داشتنت

من و بابا هر روز و هر لحظه خدارو به خاطر وجودت شکر میکنیم

توی این روزای زمستونی ما همچنان در حال گذروندن دوره های آموزشی مادر و کودک و موسیقی هستیم و شهراد جانم خداروشکر خیلی پیشرفت خوبی کرده و بهمون حسابی خوش میگذره ....

و همچنین خیلی علاقه زیادی به دیدن شعرها و کارتونهای لاتین پیدا کردی و تو خونه هر روز و هر روز با علاقه اونهارو تماشا میکنی و اونا رو تکرار میکنی و چه چیزی لذت بخش تر از اینکه من میتونم شاهد این باشم که اونهارو برای من تکرار میکنی .....

آخ آخ تا یادم نرفته بگم علاقه خیلی شدیدی به حیوانات  پیدا کردی تا حدی که خودتو دوست داری به شکل اونا در بیاری مثلا وقتی خودتو شکل شیر درمیاری باید حتما دم شیر داشته باشی یا شکل دایناسور میشی باید برات ناخنای بلند درست کنم که این باعث شده بتونیم با کمک هم کارای خلاقانه انجام بدیم خلاصه این روزا دایناسورا و حیواناتت بهتریین همبازی های شما هستن

عاااشق این بازی کردنا و جست و خیزها و شور و نشاطم و تاجایی که برات خطرناک نباشه به هیچ عنوان مانع شیطنت کردنها و بازی کردنها نمیشم که هیچ بلکه ازشون استقبال هم میکنم 

و خوشحالم به خاطر داشتن این انرژی و خلاقیت و خداروشکر میکنم برای هممممه این کودکانه هااااا که اگه بخوام ازشون بگم خیلی خیلی طولانیه....

 

 

روز عشششششق❤❤❤

از همه این شیرینی ها که بگذریم میریسم به روز عشق روزی که خدای مهربون نعمت و برکتش رو درحق ما تمام کرد و شهراد نازنین رو به عنوان هدیه روز عشق به ما هدیه داد

روز عشق و تولد نازنین پسرم که امسال در کنار عزیزانمون و تو خونه جدیدمون خیلی ساده و صمیمی برگزار شد و خییییلی به همممون خوش گذشت بخصوص که پسر دایی و دختردایی های شهراد حسااابی مجلس ما رو گرمتر و دلنشین تر کردن...

چه بی اندازه پاک و مهربونی فرشته کوچک خوشبختی و چه شور و شوق و عشششششقی بخشیدی به همه زندگی ماااا که داشتنت شایسته هزاران بار شکر گذاریه به درگاه معبود بی همتا

پیش چشمانم رشد میکنی و قد میکشی و بزرگ میشی و من لذت با تو بودن رو هر روز و هر روز مرور میکنم ،چه خوشبختم من و چه بی اندازه دوستت دارم .

میلادت مبارک...

 

 

 

Image result for ‫شکلک تولد‬‎

 

 

 

 

 

 

Image result for ‫شکلک تولد‬‎

چه حس قشنگ و دلنشین و وصف نشدنیه وقتی صبح از خواب بیدار میشی و پرده اتاق رو کنار میزنی و میبینی برف همه جا رو سفید پوش کرده و هیچی نمیتونه این قشنگی رو دلچسب تر بکنه به غیر از قدم زدن و برف بازی کردن و آدم برفی ساختن با شیرین ترین پسر دنیاااااااا 

بهترینم خوشحالم که میتونم این روزا رو برات ثبت کنم تا انشالله در آینده از دیدنشون همون اندازه لذت ببری که من الان از ثبت کردنشون....

 

 

 

 

 

Image result for ‫شکلک قلب‬‎

یه صبح روز تعطیل و دوچرخه سواری البته خانوادگی در حاشیه دریاچه چیتگر زیبااااا 

 

 

 

Image result for ‫شکلک گل‬‎

خرید و پاساژ گردی 

 

 

Image result for ‫شکلک گل‬‎

وقتی شهراد دوست داره خودشو در نقش حیوانات مورد علاقش ببینه

 

و اینهم دایناسور گردن بلند و بقیه دوستان

 

 

 

آقا شهراد در مطب دندانپزشکی

گشت و گذار آخر سالی اسفند ماهی دلپذیر در پارک ملت

 

 

 

 

Sand land مجموعه مگامال اکباتان

 

و بالاخره رسید اون حال و هوایی که من عاااااشقشم ماهی و قرمز و سبزه و بازار گل و جنب و جوش ما برای تدارک وسایل هفت سین

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)