شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

نوروز 1396

1396/1/20 1:26
نویسنده : ماه مهربان
398 بازدید
اشتراک گذاری

به همین سرعت همه روزها و شبها از پس هم میان و میرن و ما رو به بهارها و تابستانها و پاییزها و زمستانهای زیبا میرسونن و میگذرن و من خوووشحال و دلشاد و دلگرم و پر انرژی تر از همیشه خداروشکر میکنم که هستم و حضور دارم و تمام این زیبایی ها سهم بزرگی از زندگی منه و سرتاسر زندگی من پر شده از همبن دلخوشی های ساده امممممما شور انگیز

خداروشکر میکنم که این نوروز رو هم درکنار شهراد نازنینم و مهدی عزیزم و خانواده های دوست داشتنی و مهربونمون تجربه میکنیم...

خدایااااا ممنونم به خاطر فرصت زندگی کردن 

به خاطر دیدن دوباره بهااااار زیبا این باشکوه ترین تجلی نوشدن و زنده شدن و زندگی بخشیدن

به خاطر سلامت جسم و جان

به خاطر تمااااام عزیزانی که در کنارم همسفر زندگی من هستند و زیبایی این روزها و فصلها رو زیباتر و شیرین تر و پر امید تر میکنند

خدایااااا ممنونم به خاطر عشششششق

به خاطر همه دلگرمیهای کوچک و بزرگ زندگی

به خاطر سفرهایی که خستگی از تن درمیکنند و شور و شوق دوباره میبخشند

و به خاطر همممممه داشته ها و نداشته هایم 

ممنونم خالق  بی همتای من....

 

بهار نو مبارک

اولین سفره هفت سین خونه جدیدمون

لحظه تحویل سال 

 ژست قبل از اولین مهمونی پای سفره هفت سین

سلفی گرفتنهاای مکرر شازده خان

امسال هم مثل سالهای گذشته ما درکنار دید و بازدیدای نوروزی که برای ما پر رفت و آمد تر از سالهای گذشته اتفاق افتاد طببعت گردی و تهران گردی مختصری هم داشتیم که به لطف خدا خیییلی هم به جانمان چسبید

از جمله:

موزه موسیقی تهران

 

 

 

 

 

اولین پادک گردی سال 96

 

 

 

بازدید از عمارت مسعودیه دنج و باشکوه به همراه خاله جون و مامان جون و بابامهدی جان

 

 

خانه بازی مورد علاقه شهراد جااان جانهااا

 

 

 

13 بدر متفاوت امسال ما در حیاط خونه باباجون در کنار عزیزانم که انصافا خییییییییلی به هممون خوش گذشت 

 

 

 

این بود شرح مختصری از نوروز 96 که عکسهای خانوادگی در آرشیو عکسهای شهراد جانم محفوظه 

شهرادم بهارت مبارک

نازنینم امیدوارم این بهار و همه بهارهای عمرت را با تمام عمق جانت نفس بکشی و ببویی و لمس کنی و عاشقانه لذت ببری که همه اینها لطف پروردگار بی همتاست 

و همه شادی ما با دیدن شادمانه هایت شاد تر میشود ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)