شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

سفر فروردین ماهی

1396/3/30 2:32
نویسنده : ماه مهربان
226 بازدید
اشتراک گذاری

یه سفر خیییلی هیجان انگیز به دبی داشتیم که بعد از سفر به استانبول این دومین سفر برون مرزی شما به حساب میاد تو این سفر لذت بخش مامان جون و باباجون و خاله جون همراهان همیشگی سفرهای ما همراه ما بودن که مثل همیشه درکنار شما و بابا مهدی جان بیش از پیش حززززز سفر و برای من بیشتر و بیشتر کرد....

خداروشکر میکنم این سفر برامون مهیا شد که بسیار لذت بردیم و هنوز خاطره خوش لحظه به لحظش هوش و هواس از سرم میبره و دلمو میبره اون ور آبهااااااا...

از دبی بگم که واقعا قول تکنولوژی و مدرنیته س از برجهای سر به فلک کشیده و مالهای عظیم الچثه و غیره و غیره که واقعا از دینشون چشمامون واقعا گرد میشد

خداروشکر تو فرصت یک هفته ای از چندتا جای معروف و دیدنی دبی دیدن کردیم و البته که بسسسسیاری از جاهای دیگه رو فرصت نکردیم که ببینیم چون واقعا بینهاین جای دیدنی و تفریحی داره که هر کدوم از اون بکی حیرت آور تره

اینجا من یه تعداد محدود از عکسهای سفر رو آپلود کردم باشد که مقبول افتد

عششششششق من بی نهایت دوستت دارم

در روز هر چقدر صورت ناز و شیرینتو ببوسم و بگم عاشقتم بازم سیر نمیشم از بس که ازت عشق میریزه....

هتل ما تو منطقه دیره بود و اسم هتلمون هتل آوانی دیره بود

این اولین روز سفر هست که شما به همراه باباجون تشریف بربد استخر هتل برای عشق و صفاااا و من خوشحال که تونستم آبتنی کردم پسر جااااانم رو ببینم 

گشت شهری و دیدن از ابن بطوطه عربض و طویل و دبی مال و امارات مال و آکاریوم معروف دبی مال که شما خیلی ازش لذت بردیو چندتا جای دیگه 

تو این سفر که هم سیاحتی بود و هم خرید کردنی (هاهاها)که شیرینی سفر ک هزاران برابر میکنه ما علاوه بر مالهای معروف دبی مثل سیتی سنتر دیره و ... سری زدیم به اوتلت مال که برای خرید عالی بود و من مثل همیشه کلی چیزای خوشگل موشگل برا شما خریدم به لطف و مرحمت بابامهدی عزززززیز 

جمیرا یا همون ونیز دبی بی نظیر و واقعا زیبااااا که من واقعا عاشقش شدم و بعد از پارک آبی برای من لذت بهش ترین قسمت سفر بود 

 

ساحل جمیرا و شن بازی عزیز جانهاااااا 

مارینا واک و پالم و نمای زیبای هتل آتلانتیس از جمله جاهای دیدنی و بی همتای دبی جان بود 

واید وادی پارک آبی بود که ما چندین ساعت مکرر از سرو کول سرسره ها و تیوپها بالاپایین رفتیم و بی نهاااایت این قسمت ماجرا هم به ما بزرگترا و هم به شما خوش گذشت

قسمتی که برا بچه ها در نظر گرفته شده بود عاااالی بود و شهراد من با دل و جرات و کیف و حززززز فراوان مدااام از سرسرها سر میخورد و عشق میکرد

هیچ وقت خاطره اون روز از ذهنم پاک نمیشه

چون دیدن لذت بردن و شادی کردن شما برای من خود خود خود عشقه 

آکواریوم معروف دبی مال یکی دیگه از بخشهای هیجان انگیز و حیرت آور برای شهراد جاااانم 

برج الخلیفه بی همتا و قول پیکر که برای دیدنش کلاه از سر آدم میوفته که در اصل بلندترین برج جهان هست و آبنمای واقعا دیدنی زیبا و حیرت آورش

 

شرح مختصری بود از این سفر

لازم به توضیحه واقعا جایی مثل پارک آبی که خیییلی خوشگل و دیدنی بود باید هراران هرار تا از شهرادم عکس توی این صفحه به یادگار درج میشد امااا واقعا دیدن این شور و هیجان اینقدر لذت بخش بود که دلم نمیخواست چشم ازش بردارم و البته که شهراد نارنینم هم تو انداختن عکس همکاری نمیکرد

و این رو هم بگم من بیشتر ترجیح میدم از چیزهایی که پیش رو هست با دیدن لوت ببرم تا اینکه هی موبایل وستپ باشه و شهرادم و مجبور کنم به اینکه باید ازش عکس بندازم

اکثر عکسها هم بهویی انداخته شده

در هر صورت بادگاری کوچیکی هست از طرف من و بابا مهدی عزیز برای نااااازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)