شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

تابستان شاد شهرادم

1396/4/13 15:37
نویسنده : ماه مهربان
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااا تابستون اومد فصل گرما و نور و آب بازی و نوشیدنیهای خنکککک و دلچسب.

همه فصلهای خدا زیبا و دلنشین هستن و تو هر فصلی کلی میشه خوش بود و خوش گذروند.

ما هم سعی میکنیم توی این فصل قشنگ با این همه زیبایی شرایط خوش گذرونی و عشق و حال برای شهرادم محیا باشه تا با همون کودکانه های شاد و پرانرژی از همه تفریحات در حد امکان استفاده کنه و خوش بگذرونه و شاد باشه.

یکی از بههههههترین تفریحات تابستونی که از نظر من اوج لذت بردن از گرمای تابستونه میتونه آب بازی کردن و  آب تنی کردن باشه اونم تو استخر فضای باز که من دوست دارم شهرادم تا آخر تابستون حسااابی از این لذت بهره ببره.

شهراد با همراهی باباجون و بابامهدی جان در استخر فضای باز بانک مرکزی توی ظهر جمعه گرم تیرماهی که حسااابی بهشون خوش گذشته و شدیدا آقا شهراد سعی کرده هر چی انرژی داشته برای دست و پا زدن و شالاپ شولوپ کردن و ورجه وورجه کردن صرف کنه

 

 

 

 

پارک ژوراسیک که برای شهراد به خاطر علاقه زیادی که با حیوانات عظبم الجثه از جمله دایناسورها و همه خانواده دایناسورا داره واقعا هیجان انگیز و جالبه.

به خاطر همین علاقه شدید ما تصمیم گرفتیم توی بعد از ظهر مطبوع و طولانی تابستونی برای  بار دوم آقا شهراد جان رو به این پارک ببریم تا تو این فضا و با دیدن ماکت حیوانات شاد بشه و بهش خوش بگذره.

و البته که  شهراد سعی میکنه با دیدن حیوانات و شنیدن صداشون حرکات و صدای اونارو شبیه سازی کنه و ما هم مثل همیشه از تماشا کردن شهراد جان حسابی قند تو دلمون آب میشه و از خوشحالیش خوشحالیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگه از تفریحات شهراد که همیشه ازش لذت میبره و کلی بازی میکنه  و البته پای ثابت تفریحات شهراد جان شده بازی کردن تو خانه کودک هست که شهراد معمولا  کلی دوست و همبازی پیدا میکنه و حسابی از اون محیط و وسایل بازی و وجود همبازیای کوچولوش استفاده میکنه و با شور و نشاط و هیجان بدو بدو،بپر بپر و شیرجه تو استخر توپ و خلاصه همه امکانات موجود شاد شاد شاد میشه.

 ماه مبارک رمضان امسال که روزه گرفتن تو روزهای گرم و طولانی رو تجربه کردیم تنها جایی بود که من با خیال راحت شهراد جان رو به اونجا میبردم که هم خنک بود و هم شهراد حسابی تخلیه انرژی میشد.

 

 

 

 

بازیها و سرگرمیهای توی خوووونه

 

 

 

دایناسور ساخته خلاقیت و نبوغ عشششششقم

 

عزیز دل ماااادر در حال درست کردن کاردستی

ایشونم آقای سنجاب هستن نتیجه کاردستی قند نبات جانم

شهراد جان در جوار آقا کیان گل دوست و همسایه و همبازی دردانه من

 

 

 

 

 

 

 

و بازهم یه ظهر گرم تابستونی دیگه و آقا شهراد و آب تنی تو استخر فضای باز مجموعه بانک مرکزی  ولی اینبار با این تفاوت که شهراد جان تو استخر مخصوص بچه ها آب بازی کرد و من هم در جوارش از دیدن بازی شهراد جان با دوستای کوچولوش حسااابی لذت بردم .

 

 باغ وحش ارم و شهراد متعحب از دیدن ورژن واقعی حیوانات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​

​​​​یه بعد ازظهر داغ تابستونی و دیدن از دلفیناریوم برج میلاد که حسسسابی شهراد و هیجان زده کرده بود

 

 

 

​​​​​

منظره خوووووشگل پارک نزدیک خونه که امسال تابستون شهراد با دوستای کوچکلوش خیلی زیاد توش وقت گذروند و بازی کرد

 

از سری پاساژگردیهای مادر و پسری

​​

باغ کتاب تهران 

​​​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شیرین زبونی ها و بلبل زبونیهات همیشه قننند تو دل ما آب میکنه نمیدونیم باید چه کار کرد فقط و فقط شکر خدای بزرگ و بی نهایت مهربون رو به جا میاریم که ما رو لایق این دونست که شهراد نازنینم رو داشته باشیم که شنیدن صداش تو فضای خونه و دیدن روی ماهش و همه وجووودش برامون سرتاسر پر از عشششقه و با شور و هیجان و جست و خیز کردنها و حرف زدنها و بلبل زبونیهاش واقعا آب و رنگ زیباتری به زندگی ما بخشیده

و چقدر زود میگذره این هم بازی شدنهاااا و این نیاز به محبت هاااا و ....

واقعا از صمیم قلبم و از همه تارو پود وجودم از خدای بزرگم ممنون و سپاسگذارم به خاطر وجود چنین نعمت کامل و تمام عیار توی زندگیم....

شهراد نارنینم فرشته زمینی زندگی ما، من با تمام وجود همه سعیم بر اینه از همه این لحظات  باهم بودن و شاد و کودکانه های تو لذت ببرم که تا چشم برهم زدنی همه اینها میگذره و تو به یه مرد بزرگ تبدیل میشی که اونموقع انشالله من حسرت به دل لذت بردن از اینهمه زیبایی نباشم

و از خدا میخوام توان و انرژی بیش از پیش به همه مادرها عطا کنه تا نستوه و خستگی ناپذیر با کودکشون کودکی کنن و تمااام عششششق شون رو به کودکشون ببخشن که این نهاااااایت نیاز هر بچه ایه...

شهرادم بی انتهاااااااا دوستت دارم

به قول خودت که میگی اندازه تمام آسمون و ستاره هاش دوستت دارم عززززیز دلم من بیش از حد تصورت دوستت دارم ستاره ها وهمه آسمون برای اندازه دوست داشتنم کمه.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)