شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

پاییز ۱۳۹۶

1396/10/1 20:32
نویسنده : ماه مهربان
1,858 بازدید
اشتراک گذاری

از خدای بزرگ میخوام حافظ و نگهدار همه بچه ها باشه که شور و نشاط و روشنی و شیرینی زندگی هستند

 

حالا که با کمی تاخیر عزم خودمو جزم کردم که  پست پاییزی وبلاگ شهراد جانم رو کامل کنم اول دی ماه هست و ما مثل سالهای گذشته پاییز نچندان دل انگیزی رو از نظر آب و هوا پشت سر گذاشتیم،به این جهت که واقعا آلودگی هوا از مرز پر خطر هم گذشته و بارندگی خییییلی کمی رو تحربه کردیم.

به هر روی زندگی به لطف پروردگار بی همتا پای برجاست و امید داریم که زمستان پر خیر و برکتی رو پیش روی داشته باشیم انشالله.

از حال و احوال شهراد جانم که اگه بخوام بگم واقعا شیرین زبونی ها و بازی کردنهای پیاپی و عشق آفرینی هاش خییییلی بیشماره که واقعا برای من به زبان تحریر در آوردنش خیلی سخته.

اول دلم میخواد از اسباب بازیهای شهراد جان بگم که علاوه بر حیوانات مختلف به آدمکهای جور واجور مثل سوپر من بت من مرد عنکبوتی و زورو و غیره و غیره علاقه مند شده و علاوه بر اینکه خودش به تنهایی باهاشون سرگرم میشه از ما میخواد به عنوان نقش مقابل باهاش بازی کنیم.

 

علاوه بر اینها شهراد جان از من درخواست میکنه تا انواع و اقسام پرنده و چرنده حتی هواپیما و ماشین و غیره رو روی مقوا براش نقاشی کنم تا خودش اونها رو رنگ آمیزی کنه و قیچی کنه تا در نهایت بتونه باهاشون بازی کنه.من به این به دیده مثبت نگاه مینم چون واقعا میشه گفت علاوه بر خلاقانه بودنش مهارت رنگ آمیزی و قیچی کردنش رو تقویت کرده و واقعا سرگرم کننده ست.

 

 

ازیه عادت فوق العاده عالی بگم که من و بابامهدی جان سعی میکنیم این عادت همواره همراه و یار شهراد جان باقی بمونه و اون هم خوندن کتاب داستان به صورت شبانه و قبل از خوابه.

که حتی گاهی اوقات با وجود خستگی از کار روزانه سعی میکنیم از برنامه هر شب شهراد جان حذف نشه.

و من بسییییییااار خوشحالم از دیدن این اصرار و تقاضا که نشون دهنده علاقه شهراد جان به کتابه و امیدوارم بتونیم با این رویاپردازیها روزگار شیرین کودکی عشق جان رو رنگارنگ تر کنیم.

 

 

 

گردش در پارک ملت

 

باغ کتاب و کافه کودک جذاب

 

ترم پاییزی کلاس ارف شهراد که امیدواریم با همین علاقه ادامه پیدا کنه و ما شاهد موفقیت عزیز دل باشیم

و بقیه پارک گردیها که به صورت مکرر برای تخلیه انرژی و هوا خوری انجام میشه که ناگفته نمونه همه اینها مربوط به اوایل پاییز هست که هوا وضعیت سالم تری داشت

 

 

 

بازی در کیدز کلاب مجموعه کوروش

 

 

 

 

وقتی خودشو شبیه زورو میکنه و باهمون تیپ میره پارک

تشریف فرمایی شهراد جان به مراسم عروسی یکی از دوستان اونم با چه تیپی....

و باز هم بارها و بارها شکر و سپاس فراوان و بی مقدار از پروردگار بی همتا به جای می آورم که من رو لایق مادر شدن دانست

شهراد جااانم همه عشقم رو به معنی واقعی نثارت میکنم هر روز و هر روز به خاطر داشتن شما و بابا مهدی عزززززیزم و همه خانواده نازنین و دوست داشتنیموم شکر میکنم

من واقعا چه جوری میتونم  همه لذت ها و دلخوشی ها و زیبایی های این روزهای روشن زندگیمون رو به تصویر بکشم اینها فقط مختصری از همه سرگرمیها و دلگرمی های ماست امیدوارم در آینده از دیدنشون لذت ببری

با امید شادی سلامتی و موفقیت نازنین پسر باهوش و فهمیده و دانای خودم شهراد عزززززیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)