شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

16 ماهگی آقا شهراد

1393/3/17 14:37
نویسنده : ماه مهربان
297 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه به سفر گلم

آقا شهراد در 16 ماهگی به نوشهر(متل بانک مرکزی) سفر کرد

 قند عسل تشریف بردن لب دریا آفتاب بگیرن

پسر نازنینم این سفر هم خدارو شکر در جوار شما خیلی خیلی به ما خوش گذشت

 از همه مهمتر این که شما هر چقدر می خواستی بازی کردی و حسابی از فضای باز استفاده کردی یا لب دریا بودی و شن بازی میکردی یا سوار تاب و سرسره بودی من و بابا هم در کنار شما از بازی کردن با قند عسلمون لذت میبردیم

 خیلی سفر عالی و خوبی بود واقعا خوش بود.

 

 اینجا سد خدکی آویدره که یکی دوساعت هم اونجا بودیم

 این عکسا رو با سختی از شما گرفتم چون همش دوست داشتی راه بری و بازی کنی و نمی خواستی یه جا ثابت بایستی

 این جا زمین بازی و زمین فوتبال مجموعه ست که شما یه دل سیر توش بازی کردی(البته بعید میدونم سیر شده باشی عشقم)

 بارها و بارها خدا رو شکر میکنم به خاطراین روزای خوش به خاطر سلامتی و شادی شهرادم،همسر عزیزم و همچنین خودم.

خدای مهربون ممنون به خاطر همه این زیبایی ها ممنون که من و همسرم رو لایق دونستی که پدر و مادر همچین دسته گلی باشیم و ممنون به خاطر نعمت بزرگ سلامتی که میتونبم از این همه زیبایی اسفاده کنبم و لذت ببریم.

قسم به لطافت قسم میدانم که میدانی که دوستت دارم                                                                                                                           

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان هلیا جون
17 خرداد 93 16:17
همیشه به سفر با پسر نازتون
مامان سمیه
19 خرداد 93 16:42
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
soheila
5 تیر 93 14:30
سلام عزیزم همیشه شاد باشی شهراد جان