شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

نوروز 1394

1394/1/13 1:31
نویسنده : ماه مهربان
498 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

بهار 94 هم رسید و ما برای سومین سال شهراد عزیزم رو پای سفره هفت سین در کنار خودمون داریم

 

نازنینم این فصل ها آمدنی و رفتنیند ولی وجود شما تو زندگی ما مخصوصا با اون همه شیرین زبونی و بلبل زبونی سرتا سر زندگی ما رو بهاری کرده.امیدوارم که بتونیم این غنچه زیبا و خوشرنگ و بو رو به بهترین شکل ممکن رشد و پرورش بدیم تا  استعداد و نیروی نهفته درونی وجودش شکوفا بشه و انشالله در آینده نزدیک به حال دورنی خوبی برسه و این حال رو به دیگران هم هدیه کنه،پسرم در کنار سفره هفت سین برایت درک این حال خوب و رسیدن به جایگاهی که جایگاه واقعی و حقیقی توست رو از خدای بزرگ در خواست کردم

با عنایت پروردگارم

این سال نو شد،نوشدنت مبارک...

 

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو
چقد قشنگه اینروزا برای من برای تو 

که ما با هم کنار هم به عشق هم برای هم
چقد شیرینه لحظه ها برای تو برای من 

Garlic Cloves icon

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه
سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه 

چقد شیرینه وقتی که سین هفت سینو میچینی
وقتی تو زندگی خدا میبینی
وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی
چقد شیرینه ... 

توی این هوای بهاری ما در کنار دیدو بازدیدایی که داشتیم از چند جای قشنگ و خوش آب و هوای دور و اطرافمون دیدن کردیم،که اونایی رو که بنظرم زیباتر بودن رو اینجا برای پسر نازنینم ثبت کردم

اینجا باغ گیاه شناسی هستش که واقعا فضای خیلی خیلی زیبا و روح افزا و چشم نوازی داشت که توی این محیط زیبا شهراد نازنینم حسابی پیاده روی کرد و از فضا استفاده کرد و البته به من و بابا هم در کنار شما خیلی بسیار زیاد خوش گذشت و واقعا شاد و پر انرژی شدیم و لذت بردیم 

 باغ ملی گیاه شناسی

 

زبانکده محصل

زبانکده محصل

زبانکده محصل

 

 

 

 

bouque

یه شب آروم در بام تهران 

یه روز شاد و آفتابی در کاخ نیاوران  

 

و یه خبر خیلی خووووووب

 خدای بزرگ و مهربون باز هم نعمت و رحمتش رو در حق ما تمام کرد با وجود این فرشته ناز و دوست داشتنی 

خدا به شهراد یه پسر دایی خوشگل هدیه کردو من دوباره حس شیرین عمه شدن رو تجربه کردم . به دنیا اومدن این فرشته کوچولو حال بهاری ما رو زیباتر و سبزتر کرد 

نازنینم تولدت مبارک

 

 

یه گردش فوق العاده عالی روز جمعه ای سه نفره تو فضای بسیار بسیاد دلچسب و رنگارنگ و شاد باغ ایرانی

طراحی این باغ به سبک فوق العاده زیبایی انجام شده وجود گلهای لاله رنگارنگ و زیبا واقعا محیط این باغ رو بی نظیر کرده

از خدای خوبم ممنونم که با نعمت بینایی و درک این همه زیبایی به همراه دو تا عزیزای دلم روز بسیار شاد و فرح بخشی رو داشتیم

این هم باغ ایرانی...

 

  

 

 


 

 

 

 

 

 

یه روز فوق العاده عالی بود ،زیبایی این فضا و وجود شهراد نازنیم زیباترین هدیه الهی توی این باغ خوشرنگ و دلنشین یه روز شیرین و به یاد موندنی دیگه رو تو صفحه خاطرات شهرادم ثبت کرد

پروردگار زیبایی ها و خالق رنگ و گل و سبزه و ... دوستت دارم.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مينا مامان اميرعلي
23 فروردین 94 0:31
سال نو مبارك
مامانی
23 فروردین 94 11:07
سال نو مبارک
ماه مهربان
پاسخ
سال نو بر شما هم مبارک،شاد و سالم باشید