شهرادشهراد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شهراد پادشاه جوانمرد

33 ماهگی پاییزی...

1394/8/21 22:55
نویسنده : ماه مهربان
508 بازدید
اشتراک گذاری

 تجربه دیدن اولین برف!!!!بله نازنینم شما تو سن 33 ماهگی برف رو از نزدیک دیدی و با دستای کوچولوت این دونه های سفید رو لمس کردی اونم تو ارتفاعات توچال،امیدوارم امسال یه سال پر از برف داشته باشیم تا بتونی با دستای خودت یه آدم برفی بسازی آدم برفی با دماغ هویجی و چشمای سنگی و موهایی از جنس جارو! دقیقا مثل بچه گیای مامان و بابا که بارها و بارها این کار و انجام دادیم از صمیم قلب دوست دارم شادی ساختن آدم برفی رو تجربه کنی ...

اینجا چندتا از عکسای اون روز خوب رو ثبت کردم چون واقعا به هممون خیلی خوش گذشت.

در تله کابین توچال...

ایستگاه 7 برفی و خیلی سرد...

 



ایستگاه 5 توچال... 

 

 

کیدز لند مجموعه کوروش...

 

 

 

 

 

یکی دیگه از روزای جمعه رنگارنگ و قشنگ خدای مهربون درکنار دوتا عزیزای دلم که وصف بزرگی دوست داشتنشون برام سخته و قدر و اندازه سپاسگذاری من از اون مهربون بی همتا به خاطر وجودشون بی حد و اندازه،در کنارتون خوشم و دلگرمم به وجودتون در زندگیم...

شاد باشید و سلامت

دوستتون دارم بی حد و اندازه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه روز بارونی و آقا شهراد که بدش نمیاد یه چرت لالا کنه تو ماشین...

آقا شهراد جانکم در مطب دندانپزشکی...

خداروشکر خییلی خوب برای معاینه دندونات با خانوم دکتر مهربون همکاری کردی،این عالیه پسرم...

آفرین پسر نااارنین من...

در آخر هم کلی با وسایل بازی تو مطب بازی کردی و اصلا دلت نمیخواست اونجا رو ترک کنی

 

 

 

خداروشکر  ...

ما تو اواسط آذر ماه شاهد بارش برف بودیم . با بارش این گوله های بلورین لب همه بچه ها و حتی بزرگترا خندون شد چون واقعا بارش برف خیلی حس و حال خوشی رو با خودش به همراه داره و البته راه رفتن روی دونه های کوچیک برفی که تجمعشون در کنار هم یکی از بی نظیر ترین هنرمندی های خالق یکتاست برای هر کسی خوشاینده...

و حالا شهراد نازنین ما که از لحظه بارش برف از پشت پنجره شاهد اون بود و کلی ذوق میکرد تا برف بازی و لمس کردن گوله های برفی با دستای کوچولوش

خدا یا ممنونم به خاطر این همه نعمت های زیبا و رنگارنگ

 

 

 

 

 

 

عزیزترینم،وقتی گوله های برفی رو با دستای کوچیک و پر انرژیت بدون پوشیدن دستکش لمس میکردی حس کنجکاوی و رضایت رو تو چشمای زیبا و مهربونت میدیدم . شهراد زیبای من راه رفتنت بازی کردنت با لحن شیرین و دوست داشتنی حرف زدن و سوال پرسیدنت همه و همه فقط یک چیز رو تو ذهن و زبون من جاری میکنه که از خدای خودم سپاس گذاری کنم به خاطر داشتن این هدیه زیبا ،با شکوه،کامل و تمام عیار 

پسر مهربون و دانای من ،مامان با تمام وجود عاااشقته .

بی نهایت خوشحالم از این بابت که ثانیه به ثانیه بزرگتر شدن گل پسرمو تو محیط امن و پر از عشق و آرامش خونه میبینم و میتونم براش وقت بزارم ،باهاش بازی کنم و از وجودش لذت ببرم.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
14 آذر 94 16:25
واای خوش به حالتون چقدر برف
ماه مهربان
پاسخ
بله خداروشکر که این نعمت رو داریم...
aylar
6 دی 94 10:32
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
7 دی 94 14:49
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
sahar
26 دی 94 19:36
سلام آقا شهراد گل و مامان محبوبه ی مهربون. زمستونتون گرم. من دیگه خیلی فرصت ندارم به نی نی وبلاگ سر بزنم ولی از دیدن عکس هاتون خوشحال شدم.
ماه مهربان
پاسخ
ممنونم سحر جان